Budget haken-Omslagdoek.

Budget haken-Omslagdoek.

20160710_153257 (2)

Je moet er misschien niet aan denken met deze temperaturen een omslagdoek van Fenna garen maar dit is het resultaat dat ik zou laten zien. Speciaal gehaakt voor mijn paspop die al een geruime tijd met plastic om haar heen stond met de kralen ketting van oma die ze graag droeg. Geen gezicht natuurlijk, een kralenketting met een plastic zak en onder het mom budget haken was dit de kans om haar te bevrijden van al dat plastic

Ik ben aan de slag gegaan met vijf bollen glitter-Fenna en met de naalden uit China en een gratis patroon van internet.
Het leuke van dit soort projecten is dat je dat lekker tomeloos door kan haken zonder hele tel sessies dus ook makkelijk te doen voor de T.V of in gezelschap en voor dat je het weet heb je een hele omslagdoek gehaakt waar je mee voor de dag kan komen.

Ik vind het een geslaagd experiment geworden en zo zie je maar dat je met een beperkt budget ook goed uit de voeten kan en leuke dingen kunt haken.

 

 

 

2 gedachtes over “Budget haken-Omslagdoek.

  1. Tuurlijk kun je met minder centen ook schitterende creaties tevoorschijn toveren! Zelf geef ik ook niet graag te veel geld aan die dure garens.
    Ik vind je omslagdoek prachtig, zeker in combinatie met die speciale ketting van je oma…
    PS: die bloemetjes tegen de deur vind ik ook geweldig šŸ™‚
    Groetjes, Sigrid

    Like

Plaats een reactie