Happy valentine

Happy valentine

20160214_163341 (2)_Fotor_Collage (2)

Happy Valentine ! Terwijl de regen tegen mijn raam aantikt heb ik één van mijn restjes project afgemaakt een roze wolk toepasselijker kan eigenlijk niet op Valentijnsdag.
Dit keer ook weer acryl van Zeeman en het patroon is hier te koop. Doordat het dikke acryl was voor pen 4-5 is het een beetje een grote roze donderwolk geworden :-D.

Omdat ik gek ben op vetplanten en cactussen kon ik dit vetplantje in een vorm van een hart niet laten staan en ik dacht nu we toch bezig zijn,steek ik gelijk mijn hartjes spelden in mijn speldenkussen dat staat gelijk een stuk gezelliger. Dit soort spelden horen gewoon niet in een naaikist te liggen die verdienen een mooi plaatsje in mijn werkhoek.

Deze mooie houten knopen zijn van de week binnen gekomen Ik had ze een maatje kleiner besteld maar kennelijk heeft de verkoper zich vergist maar dat mag de pret niet drukken dan bestel ik ze de volgende keer een maatje kleiner,het is het wachten wel waard als je in China besteld omgerekend zijn deze maat knopen 2 eurocent per stuk en dat maakt het personaliseren van je haakwerk een stuk leuker.

Als dit niet genoeg valentijn is?

 

 

Geef een reactie

