Temperatuur deken dag 17 18 en 19

Temperatuur deken dag 17 18 en 19

20160119_153210 (2)

Winter het is winter..De eerste marathon op natuur ijs is geschaatst of misschien terwijl ik dit zit te typen nog wel bezig. Ik woon tenslotte in de randstad en daar is het landschap toch wel anders maar koud is het wel. Gezond weer om lekker door de kou gelopen te hebben met de hond en met je haakwerk bij de kachel te gaan zitten.

Zoals ik eerder schreef ben ik lekker bezig met mijn flamingo-project alleen de staart is een een hele klus en dat wissel ik af met de temperatuur deken. Eindelijk mag ik de kleur groen echt gebruiken want het is immers onder nul.

0 tot -5 groen.
0 tot 5 graden petrol.
6 tot 10 graden donker roze.

Ik heb mijn kleuren niet vooraf gekozen als het tijd is voor een andere kleur duik ik mijn rest bak in en pak een kleur waar ik op dat moment zin in heb, wat een beetje bij de temperatuur past dus eigenlijk is het ook een beetje een humeur deken.. 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

