Temperatuurdeken dag 15 en 16

Temperatuurdeken dag 15 en 16

20160115_143828 (2)

De winter heeft zich gemeld weliswaar in het westen met natte sneeuw maar de temperaturen dalen en dat is alleen maar goed voor mijn temperatuur deken.
Helaas dag 15 en 16 staat in het teken van de kleur petrol 😦 Maar gelukkig heb ik vandaag toch wat kleur tot mij kunnen nemen.

Zoals bij veel haakster wel bekend, is V&D failliet en dat betekend uitverkoop of sale zoals het tegenwoordig genoemd wordt en daar lagen deze bolletjes voor een habbekrats. Ik had mij nog voorgenomen om geen garen meer te kopen en alle resten in mijn temperatuurdeken te verwerken maar dat is dankzij V&D grondig mislukt. Precies mijn kleurtjes hier wordt ik blij van….

20160116_153106

Na al die leuke kleurtjes ga ik heel gauw verder met de deken in winterse sferen, een kop koffie er bij kachel aan en na de deken verder aan mijn flamingo project. Kennen jullie dat? Heel veel projecten die je wilt maken maar tijd te weinig? Er is nog zoveel moois om te haken..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

