Temperatuur deken dag 13 en 14

Temperatuur deken dag 13 en 14

20160114_142227

Het is zover! Eindelijk ja..eindelijk mag ik in mijn voorraad duiken voor een nieuwe kleur, 4 graden geeft mijn telefoon aan dus gaat het licht op groen en ga ik voor groen.
Alhoewel de weermannen echt winterweer hebben opgegeven moet ik dit eerst nog even zien misschien gaat mijn deken nu wat spannender worden.

Hoe spannend dat er uit gaat zien? Dat laat ik de volgende keer zien.
0 tot 5 graden petrol.
6 tot 10 graden donker roze.
Heee! zie ik daar een foutje? Ik mag nog helemaal niet beginnen aan een nieuwe kleur 😦
Ik ga nu heel dwars doen, ik ga het niet uithalen het gras is groen er ligt geen sneeuw dus groen in mijn deken.

Oké! Ik vind het wel een goed excuses maar de volgende keer let ik toch beter op.

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

