Temperatuur deken dag 9 en 10

Temperatuur deken dag 9 en 10

20160110_190255 (2)

Al zo`n kleine 10 dagen bezig aan de temperatuur deken,raar dat deze deken een onderdeel van mijn leven wordt als ik er dagelijks aan werk. Maar als ik verder denk is het eigenlijk niet raar.Het is een momentje rust tussen mijn dagelijkse dingen en haakprojectjes door even 2 toeren haken waar ik niet bij na hoeft te denken. Zelfs de weervoorspellingen zijn spannend daalt of stijgt de temperatuur? kan ik ein-de-lijk van kleur wisselen of aan een hele andere kleur beginnen?

Helaas dag 9 en 10 is het nog steeds roze weinig variatie in temperatuur zo ook weinig variatie in mijn deken maar….Als ik de weermannen goed begrepen heb komen er winterse temperaturen aan. Betekend dit starten met een nieuwe kleur?

20160110_190332 (2)

Nog een roze project, mevrouw ligt er nog een beetje slapjes bij maar daar komt verandering in, beetje bij beetje wordt ze opgevuld en langzaam omgetoverd tot een grote elegante flamingo.
Ik denk dat deze zondag maar uitgeroepen moet worden tot pink crochet sunday.

 

 

 

Geef een reactie

