Temperatuur deken dag 5 en 6

Temperatuur deken dag 5 en 6

20160105_163407 (2)
Dag-5 5 graden
20160106_201837 (2)
Dag-6 4 graden

Men zegt wel eens niets is zo veranderlijk als het weer, aan mijn temperatuurdeken is daar niets van te merken. Terwijl er in het noorden veel meer te beleven valt voor een temperatuurdeken- haakster blijf ik in de petrol en roze hangen. Ik ben blij dat ik de kans krijg om het afwisselend te haken zodat er nog enige variatie ontstaat in mijn deken.

Desalniettemin is het een heel leuk idee om zo een deken op te bouwen en aan de andere kant is het een raar idee dat je pas eind 2016 klaar bent met dit project er kan nog zoveel gebeuren.

Het is ook een mooi project om mijn resten eens te gaan verwerken, is de kleur op? Dan neem ik een kleur wat er op lijkt en na één jaar heb ik misschien ook een opgeruimd gevoel dat al mijn resten zijn opgehaakt. Mijn kelder slipt dicht van de van de bakken vol resten wol en katoen misschien heel herkenbaar!

Het is ook een fijn project om tussen door te doen iedere dag 1 of 2 toeren tussen je andere haakwerkjes door is altijd wel even tijd voor.
Ik vrees dat ik voorlopig nog wel in het roze en Petrol blijf haken dus nu snel verder met mijn ander haakwerk voor de broodnodige kleur variatie.

Geef een reactie

