Temperatuur deken cal

Temperatuur deken cal

20160101_161459

1 januari 2016. De goede voornemens vliegen om je oren, bij mij niet!  Al hoe wel…ik had er wel eentje met nadruk op had want het jaar is nog geen eens één dag oud en mijn voornemen is al verbroken.

Via Facebook kwam ik een leuke cal tegen die minstens het hele jaar duurt en vrij in het ontwerp is. Je mag de steken zelf bepalen de maat de kleuren er is slechts één regel waar aan je moet houden en dat is: Temperatuur! Het is de bedoeling dat je elke dag één of twee toeren (wat je maar wilt) haakt aan de hand van de temperatuur van de desbetreffende dag.

Bijvoorbeeld: Ik ben begonnen met petrol en deze komt over één met nul tot vijf graden. Toen ik in de ochtend naar de temperatuur keek was het drie graden. Morgen kan het zijn dat ik verder haak met de kleur die overéén komt met de temperatuur vijf tot en met 10 graden of verder ga met de zelfde kleur omdat er geen temperatuur verschil is ik kan dus niet vooruit werken en moet van dag tot dag bekijken welke kleur ik ga haken.

Na 365 dagen heb je een gehaakte weergave van hoe warm of koud 2016 is geworden in een vorm van een deken.
Gelukkig heb ik mijn voorraad eens opgeruimd en dit is de ultieme gelegenheid om mijn resten eens te gaan verwerken in deze deken, nu ik alles bij elkaar heb gezocht en bepaald heb dat ik de deken in V-steek te gaan haken, hoef ik alleen maar te zorgen dat ik het 365 dagen ga volhouden.

 

Geef een reactie

