Bij de tijd

Bij de tijd

Een bekend fenomeen, je bent bezig te haken en je vergeet de tijd, ik geloof dat ik niet de enige ben met dit euvel. Maar Swatch speelt handig in op de haaktrend met dit horloge met haakprint.

suov1021

Dit horloge heeft een royale kast zodat mannen dit horloge ook kunnen dragen dus uniseks, en waarom kan een man niet met zo`n horloge rondlopen! Er zijn al vele mannen die haken. Zoals altijd is de Swatch water dicht niet dat dit echt nodig is met haken maar toch fijn.

Naast de kleurige uitvoering zijn er nog twee gedekte uitvoeringen in het zwart wit en grijs/bruin en een horloge met blauw tinten.

Ik zit nu te bedenken dat ik mijn eerste  swatch  in 1985 kreeg voor mijn verjaardag en zojuist in 2015 heeft de postbode dit horloge bezorgd. Om maar in termen te blijven de tijd gaat snel!

suok114_sa000_sr8

Misschien een leuk cadeau idee voor een haakfan voor de komende feestdagen.

suos104_sa000_sr8

Prijs: €65,- en wordt geleverd in een luxe hardcase in feest verpakking.

 

Geef een reactie

