Persian Tile – Light blue

Persian Tile – Light blue

Mijn tweede versie van de Persian Tile deken in het licht blauw is ook klaar om naar de nieuwe eigenaar verstuurd te worden. Deze is voor een goede vriendin als verassing omdat ze altijd voor mij klaar staat.

Haar reactie op deze verassing schrijf ik in het volgende blogpost.

2 gedachtes over “Persian Tile – Light blue

    1. Hallo Wineke,

      Zover ik weet is het Engelse patroon wel los te koop http://janiecrow.co.uk/presta/patterns/201-persian-tile-kit-.html Ik kan mij voorstellen dat het best duur is..maar het materiaal leent zich ook daar voor. Als je besluit ander materiaal te gebruiken raad ik je aan om geen Zeeman Royal of Wibra Saskia te gebruiken dit omdat het een beetje plankerig geheel wordt.

      Ik hoop dat ik je hier mee wat geholpen te hebben.

      Groetjes Yasmina.

      Like

Geef een reactie

